FORUM DYSKUSYJNE

Szanowni Państwo,
od dnia 23.09.2010 r. nastąpi odsłona nowego Forum dyskusyjnego. Jednocześnie uprzejmie informujemy, iż z przyczyn technicznych nie ma możliwości automatycznego przeniesienia danych z obecnego Forum a wszelkie niezakończone, pozostające bez wyczerpujących odpowiedzi wątki należy założyć na nowo.
Obecna wersja Forum będzie dostępna jako archiwalna.
Osoby zarejestrowane na Forum powinny otrzymać systemową wiadomość e-mail z danymi do pierwszego logowania.


rejestr zamówień publicznych
Przez: pomorzanka
Tematy: 1
Od: brak
Dodane: 15/01/2008 - 21:28

witam,dopiero zaczynam zajmować się zamówieniami.Mam pytanie jak prowadzić rejestr zamówień publicznych do 14 tyś.euro? Czy każdą fakturę wpisywać z wyszczgólnieniem wszystkich pozycjinp.faktura za art.biurowe (spisywać z niej 10 zeszytów,
20 długopisow itd).
A jak zalożyć rejestr powyżej 14 tyś.euro?
Przez: stokroteczka
Tematy: 23
Od: brak
Dodane: 17/01/2008 - 09:25

Witam.
Ja też zajmuję się zamówieniami od niedawna. Prowadzę rejestr zamówień publicznych do 14000 euro w którym ujmuję wszystkie faktury dotyczące zakupów i usług. Rejestr mam podzielony na grupy tzn. CPV 228 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmienne z papieru i tektury. Do tej grypy zaliczyłam zeszyty (patrz Wspólny słownik zamówień), natomiast CPV 252 Produkty z tworzyw sztucznych do tej grupy zaliczyłam długopisy) Wpisuję liczbę porządkową, datę faktury, artykuł, kwotę brutto i numer faktury.

Rejestr powyżej 14000 euro prowadze w formie tabeli w której wpisuje: nr rejestru (lp), znak pisma wnioskodawcy (symbol komórki organizacyjnej, przedmiot zamówienia, szacunkowa wartość (netto) zł/euro, tryb postępowania, nr protokołu komisji przetargowej, termin składania ofert, ilość złożónych ofert, nazwa wybranego wykonawcy, cena wybranej oferty (brutto) zł/euro, nr umowy, uwagi.

W razie pytań, odpowiemSmile!
Pozdrawiam.

Ps. Jeśli ktoś prowadzi inaczej rejestr poniżej 14000 euro proszę i informację.
Przez: stokroteczka
Tematy: 23
Od: brak
Dodane: 17/01/2008 - 09:29

Aha jeśli ja na danej fakturze mam 20 długopisów to je wszystkie zliczam i taka kwote uwzględniam w rejestrze. Dotyczy to równiez zeszytów i innych materiałów biurowych. Pa
Przez: gminastupsk
Tematy: 30
Od: brak
Dodane: 22/01/2008 - 07:29

ja też prowadzę rejestr zamówień publicznych podobnie jak stokroteczka, i myślałam że to wystarczy......
każdy przetarg to kolejny numer w rejestrze. tak też kazał mi to prowadzić pan z kontroli z NIK cztery lata temu.
Ale, ostatnio kazano mi z każdego przetargu (mi wychodzi duży segregator na 1 przetarg)spisać wykaz dokumentów jakie się w nim znajdują karteczka po karteczce............ Huh?
co o tym myślicie?????


Przez: addamm
Tematy: 801
Od: brak
Dodane: 22/01/2008 - 08:01

gminastupsk napisał/a:
co o tym myślicie?????

to co myśle na ten temat nie nadaje się do napisania Frin

Przede wszystkim to spytał bym się tego kogoś jaka jest podstawa i cel tworzenia rejestru karteczek wchodzacych w skład dokumentacji z przetargu. Zakłada że jest prowadzony jakiś rejestr pism wchodzących

U mnie rejestr postępowań jest prosty. Kilka kolumn: nr postpowania, przedmiot zamówienia, wartości, nr umowy

Faktury rejestruje księgowość więc nie widze powodu by dublować tą czynnośc.
Przez: stokroteczka
Tematy: 23
Od: brak
Dodane: 22/01/2008 - 09:55

Faktury rejestruje księgowość więc nie widze powodu by dublować tą czynność.


Faktury sa rejestrowane przez pracownika zamowien publicznych dlatego ze w ten sposob sprawdza czy wydatki nie przekraczaja kwoty przyznanej w planie zamowien publicznych.

Pozdrawiam
Przez: wiolettap
Tematy: 16
Od: brak
Dodane: 22/01/2008 - 09:59

Osobioscie interesuje mnie opisywanie faktur a konkretnie zamowienia sektorowe - jaka zastosowac regulkę przy opisie oraz jaka ustawe przytoczyc z 2004 cy 2007 roku po nowelizacji. Pozdrawiam
Przez: wiolettap
Tematy: 16
Od: brak
Dodane: 22/01/2008 - 09:59

Osobioscie interesuje mnie opisywanie faktur a konkretnie zamowienia sektorowe - jaka zastosowac regulkę przy opisie oraz jaka ustawe przytoczyc z 2004 cy 2007 roku po nowelizacji. Pozdrawiam
Przez: wiolettap
Tematy: 16
Od: brak
Dodane: 22/01/2008 - 09:59

Osobioscie interesuje mnie opisywanie faktur a konkretnie zamowienia sektorowe - jaka zastosowac regulkę przy opisie oraz jaka ustawe przytoczyc z 2004 cy 2007 roku po nowelizacji. Pozdrawiam
Przez: wojowre1
Tematy: 14
Od: brak
Dodane: 07/01/2009 - 08:34

A ja pociągnę jeszcze ten temat Roll Eyes

Czy może mi ktoś napisać, że na 100% nie ma podstawy prawnej do (obowiązkowego) prowadzenia Rejestru Zamówień Publicznych?
A jeśli jest to BARDZO proszę o podanie tej podstawy.

Ja jedyne co znalazłem w ustawach to wzmianka o rejestrze w ustawie Instrukcja kancelaryjna dla organów gmin i związków międzygminnych.
Jednolity rzeczowy wykaz akt nadaje Rejestrowi Zamówień Publicznych Symbol klasyfikacyjny 00340.

Będę wdzięczny za odpowiedź! Undecided

Copyright © 2004 Urząd Zamówień Publicznych